KALİTE POLİTİKAMIZ
Uluslararası Sağlık Kalite Standartlarında Hasta ve Çalışan Güvenliğini gözeterek Mesleki ve Çevre Sağlığını ön planda tutarak kaliteli, etkin, güvenilir, sağlık hizmetini yasal mevzuatlar doğrultusunda sürekli ve geliştirerek sunmaktır.
VİZYONUMUZ
Uluslararası standartlara uygun kaliteli, verimli, etkin ve güvenilir hizmet sunan sağlık sektöründe öncü hastane olmaktır.
MİSYONUMUZ
Mesleki ve çevresel hastalıkların önlenmesi ve tedavileri konusunda insan ve hasta hakları çerçevesinde Uluslararası Sağlıkta Kalite Standartlarını temel alarak dünyadaki değişimin Türkiye’de öncüsü ve referans merkezi olmak, bilimsel çalışmalar ışığında koruyucu ve tedavi edici sağlık hizmetlerini etkin, kaliteli, verimli, güvenilir ve güler yüzlü bir anlayışla sunmaktır.
DEĞERLERİMİZ
İletişim
• Hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, önem sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak,
• Çalışanlarımızla birlikte görüş ve önerileri değerlendirmek,
Güven
• Bilgi ve deneyimlerimizden yaralanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,
Sorumluluk
• Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak,
• Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,
Duyarlılık
• Topluma ve çevre bilincine karşı bireyler olmak,
Paylaşım
• Biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,
Bütüncül Yaklaşım
• Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak,
Kalite Yönetimi
• Kaliteyi Bütüncül yaklaşımla yönetmek, kaliteli hizmet sunmak,
• Hataları, geri bildirimleri gelişme ve öğrenme fırsatı olarak görerek, Sürekli iyileştirmeyi benimsemek,
Ekip Anlayışı
Bilgili, eğitimli, paylaşan, katılımcı ve gelişime açık çalışanları ile,
• Ortak hedeflere ulaşmak için,
• Takım ruhu ve özveri ile yürütülen çalışmalar
TARİHÇEMİZ
Ülkemizde çalışma koşullarını düzenlemeyi hedefleyen ilk yazılı metin 1865’de yayınlanan Dilaver Paşa Nizamnamesidir. Dilaver Paşa Nizamnamesi ile kömür madenlerindeki çalışma koşulları düzenlenmeye çalışılmıştır.